sâmbătă, 3 februarie 2018

Am actualizat statistica zborurilor personale pe Flight Memory

Am revenit dupa o "incursiune" de doua saptamani in "Eterna si fascinanta Romanie". In acest timp am cam "neglijat" blogul si am postat mai mult imagini pe Instagram pe contul Panzar Travel Blog . Cu ocazia vizitei in Romania pe langa zborurile clasice Italia-Romania dus-intors am avut parte si de doua zboruri interne pe ruta Suceava-Bucuresti-Iasi toate operate de Tarom cu celebrele Atr 42. Cu aceasta ocazie am actualizat statistica zborurilor personale pe site-ul www.flightmemory.com, in prezent am observat ca am ajuns la 62 de zboruri cu peste 88.000 pe kilometri, mai precis 138 de ore in aer. 2018 se anunta un an interesant care sper ca imi va oferi noi zboruri deosebite spre destinatii inedite.
Continuati sa ma urmariti pe https://panzartravel.blogspot.it , in curand vor urma articole noi despre destinatii de vacanta, mai mult sau mai putin populare .
Boeing 737-300  Tarom YR-BGD "Deva" la 10.400 de metri altitudine si cu o viteza de 700 km/h

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu